2011. január 1., szombat

Egy bongó története



   Három évvel ezelőtt hozzám vágtak bagóért egy bongót a régiségpiacon. Az eladó azt mondta, hogy Tama, ezen nagyot mosolyogtam, mert a kávába az volt gravírozva, hogy Trova. Itt-ott el volt repedve. Megragasztottam a repedéseket, és kicseréltem a bilincseket ami a testek alján volt, ugyanis elhasználódtak (bármely barkácsáruházban megkapható egy ilyen szorítóbilincs). A Macho és a Hembra között található távtartó el volt törve, ezt is megragasztottam, aztán felcsiszoltam. A távtartó csavarjára tettem egy kontraanyát. A csavartartó babák alá tettem gumialátétet (biciklibelsőből vágtam ki). A bőr ki volt száradva, lekentem babaolajjal. Az egész testet át akartam festeni, de ez már elmaradt, csak olajjal kentem le előkészítésként. 2010 nyarán túladtam rajta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése