2017. április 26., szerda

Új munkatárs a Depóban

Kardos Zsuzsa írása, a Depó fb oldaláról:

Szeretném bemutatni Nektek a RitmusDepo új főszerkesztőjét Budai Krisztiánt. Krisztián 2012-ben szerzett ütőhangszeres művésztanári diplomát a Debreceni Egyetem Zeneművészeti Karán. Fő hangszeres területe a kézzel megüthető dobok és ütőhangszerek (conga, bongo, djembe, darbuka, cajon) világa. 2014-ben a Nemzeti Kulturális Alap zeneszerzői ösztöndíjasa volt. Zeneszerzéssel is foglalkozik, hangszeres kamaradarabjai egy távoli Csendes-óceáni szigetre kalauzolnak el, hangzásuk, ritmikájuk afro gyökerekre tekint vissza. Langwana című ütőhangszeres kamaradarabját a dániai Svitzer kottakiadó jelentette meg 2015-ben. Jelenleg a Meinl Percussion, és a Promark támogatását élvezi. Több publikációja jelent már meg többek között a Parlando, és a Gramofon oldalain. Most pedig neki köszönhetjük a RitmusDepo feléledését: „Régen, mikor dobolni kezdtem, a Depót olvastam hírekért. Most én szerkesztem, ezzel nagy felelősséget kaptam. Szeretném, ha mindig friss, és hiteles hírforrása lennénk az ütős társadalomnak, ezzel is az ütőhangszer szerető közösségünket építve.”

https://www.facebook.com/RitmusDepo/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése